1.
Informację o zgłoszeniu zbiórki publicznej zamieszcza na portalu zbiórek publicznych minister właściwy do spraw administracji publicznej, po zweryfikowaniu poprawności wypełnienia pól obowiązkowych zgłoszenia, w terminie:
1)
3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia w postaci elektronicznej albo
2)
7 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia w postaci papierowej.
2.
Informacja o zgłoszeniu zbiórki publicznej zamieszczona na portalu zbiórek publicznych zawiera:
1)
numer zbiórki publicznej;
2)
dane organizatora zbiórki:
a) nazwę podmiotu, oznaczenie siedziby oraz numer wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego, numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub numer identyfikacyjny REGON – w przypadku organizatora, o którym mowa w art. 3 organizator zbiórki pkt 1 i 2,
b) imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania członków komitetu społecznego – w przypadku organizatora, o którym mowa w art. 3 organizator zbiórki pkt 3;
a) nazwę podmiotu, oznaczenie siedziby oraz numer wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego, numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub numer identyfikacyjny REGON – w przypadku organizatora, o którym mowa w art. 3 organizator zbiórki pkt 1 i 2,
b) imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania członków komitetu społecznego – w przypadku organizatora, o którym mowa w art. 3 organizator zbiórki pkt 3;
3)
cel zbiórki publicznej;
4)
sposób prowadzenia zbiórki publicznej;
5)
miejsce prowadzenia zbiórki publicznej;
6)
termin rozpoczęcia i zakończenia zbiórki publicznej;
7)
przewidywane koszty niezbędne do zorganizowania i przeprowadzenia zbiórki publicznej, które zostaną pokryte z zebranych ofiar.
3.
Informacja o zgłoszeniu zbiórki publicznej może zawierać również inne informacje zawarte w zgłoszeniu zbiórki publicznej, z wyłączeniem danych osobowych.