1.
Marszałek województwa przekazuje do centralnej ewidencji kierowców, o której mowa w art. 100a centralna ewidencja kierowców ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, następujące dane osób, którym wydano zaświadczenie ADR albo wydano jego wtórnik:
1)
imię i nazwisko;
2)
datę i miejsce urodzenia;
3)
numer PESEL - o ile został nadany, lub rodzaj i numer innego dokumentu potwierdzającego tożsamość;
4)
zakres i numer wydanego zaświadczenia ADR;
5)
okres ważności zaświadczenia ADR.
2.
Dane, o których mowa w ust. 1, przekazuje się do centralnej ewidencji kierowców na zasadach określonych w art. 100ac przekazywanie i wprowadzanie danych do ewidencji kierowców ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.
3.
Marszałek województwa prowadzi ewidencję wydanych zaświadczeń ADR zawierającą dane, o których mowa w ust. 1.