1.
Wniosek reprezentacji pracodawców o rejestrację programu międzyzakładowego powinien zawierać dane dotyczące każdego pracodawcy, o których mowa w art. 30 wniosek pracodawcy o rejestrację programu zakładowego, ust. 1.
2.
Do wniosku należy dołączyć:
1)
umowę międzyzakładową;
2)
dokument określający zasady wyłonienia reprezentacji pracodawców i międzyzakładowej reprezentacji pracowników;
3)
dokumenty potwierdzające umocowanie reprezentacji pracodawców i międzyzakładowej reprezentacji pracowników, wybranych zgodnie z przewidzianym trybem, obejmujące dane tych osób: imię, nazwisko i numer PESEL lub, w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - numer paszportu;
4)
umowę zawartą przez reprezentację pracodawców z instytucją finansową lub statut funduszu emerytalnego;
5)
dotyczące każdego pracodawcy informacje i dokumenty, o których mowa w art. 30 wniosek pracodawcy o rejestrację programu zakładowego ust. 1 i ust. 2 pkt 1-3, 7 i 8.
6)
(uchylony)
3.
Umowa międzyzakładowa z dniem rejestracji programu międzyzakładowego staje się umową zakładową. Stronami tej umowy są pracodawca i reprezentacja pracowników, wyłoniona w trybie, o którym mowa w art. 11 zasady zawierania umowy zakładowej, reprezentacja pracowników.
4.
Umowa zawarta przez reprezentację pracodawców z instytucją finansową z dniem rejestracji programu międzyzakładowego staje się umową między reprezentowanym pracodawcą a instytucją finansową.