1.
Czynności postępowania prowadzi pracownik Urzędu Komisji na podstawie pisemnego upoważnienia Przewodniczącego Komisji, zwany dalej "upoważnionym pracownikiem".
2.
Upoważnienie określa:
1)
podstawę prawną do prowadzenia postępowania;
2)
oznaczenie organu prowadzącego postępowanie;
3)
datę zarządzenia o wszczęciu postępowania;
4)
datę i miejsce wystawienia upoważnienia;
5)
oznaczenie podmiotu albo okoliczności, o których mowa w art. 18a postępowanie wyjaśniające ust. 1a pkt 2;
6)
imię, nazwisko, stanowisko służbowe oraz numer legitymacji służbowej pracownika Urzędu Komisji prowadzącego postępowanie;
7)
miejsce przeprowadzenia postępowania;
8)
przewidywany czas trwania postępowania, z zastrzeżeniem art. 18i zakończenie postępowania ust. 1;
9)
pouczenie o prawach i obowiązkach podmiotu, o którym mowa w art. 18a postępowanie wyjaśniające ust. 1a pkt 2, jeżeli został wskazany w upoważnieniu.