1.
Dokumentację dyscyplinarną stanowią:
1)
dokumenty dotyczące wyróżniania;
2)
dokumenty dotyczące odmowy wszczęcia postępowania dyscyplinarnego;
3)
akta postępowania dyscyplinarnego;
4)
dokumenty dotyczące nieprzyjęcia odwołania;
5)
dokumenty dotyczące wykonania ukarania oraz likwidacji skutków ukarania, a także wcześniejszego zatarcia ukarania;
6)
dokumenty dotyczące sprawy o wzruszenie prawomocnego orzeczenia dyscyplinarnego;
7)
dokumenty dotyczące zastosowania dyscyplinarnych środków zapobiegawczych;
8)
inne dokumenty związane z reagowaniem dyscyplinarnym.
2.
Do akt postępowania dyscyplinarnego dołącza się dokumenty związane z postępowaniem dyscyplinarnym, w szczególności wymienione w ust. 1 pkt 4-7.
3.
Zaginioną lub zniszczoną w całości albo w części dokumentację dyscyplinarną odtwarza się w zakresie niezbędnym do kontynuowania lub rozstrzygnięcia sprawy.