1.
Osoba zainteresowana składa do Głównego Geodety Kraju wniosek o nadanie uprawnień zawodowych, zwany dalej „wnioskiem”. Wniosek zawiera:
1)
dane osoby zainteresowanej:
a) nazwisko i imię (imiona),
b) imię ojca,
c) datę i miejsce urodzenia,
d) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL,
e) wykształcenie, nazwy szkół i rok ich ukończenia,
f) adres zamieszkania, w tym kod pocztowy,
g) adres do korespondencji – jeżeli jest inny niż adres zamieszkania;
a) nazwisko i imię (imiona),
b) imię ojca,
c) datę i miejsce urodzenia,
d) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL,
e) wykształcenie, nazwy szkół i rok ich ukończenia,
f) adres zamieszkania, w tym kod pocztowy,
g) adres do korespondencji – jeżeli jest inny niż adres zamieszkania;
2)
wskazanie zakresu uprawnień zawodowych, o których nadanie ubiega się osoba zainteresowana.
2.
Osoba zainteresowana może podać we wniosku adres poczty elektronicznej lub numer telefonu do kontaktu.
3.
Osoba zainteresowana oprócz dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań, o których mowa w art. 44 lub art. 44a inne warunki uzyskania uprawnień zawodowych ustawy, oraz potwierdzenia wniesienia opłaty, o którym mowa w art. 45 nadawanie uprawnień zawodowych ust. 3 ustawy, dołącza do wniosku:
1)
dziennik praktyki zawodowej;
2)
dwie fotografie o wymiarach 35 × 45 mm przedstawiające aktualny wizerunek osoby zainteresowanej;
3)
potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej z tytułu wydania świadectwa stwierdzającego nadanie uprawnień zawodowych.