1.
Jednostki organizacyjne ewidencjonują przechowywane środki narkotyczne w formie zestawu kart trwale połączonych i kolejno ponumerowanych, sporządzonych pod względem graficznym w sposób ustalony przez kierownika jednostki organizacyjnej wykonującej czynności i zadania, w trakcie których zostały uzyskane środki narkotyczne.
2.
Ewidencja przechowywanych środków narkotycznych zawiera na karcie tytułowej nazwę i adres jednostki organizacyjnej, która przechowuje środki narkotyczne, a na pozostałych kartach:
1)
w zakresie przychodu środków narkotycznych:
a) liczbę porządkową,
b) datę przyjęcia,
c) nazwę środka narkotycznego,
d) ilość przyjętą, wyrażoną w gramach, sztukach lub w innych jednostkach miary odpowiednich ze względu na rodzaj środka narkotycznego,
e) numer sprawy, w związku z którą uzyskano środki narkotyczne,
f) stopień służbowy, imię i nazwisko funkcjonariusza lub żołnierza:
– prowadzącego sprawę, w związku z którą uzyskano środki narkotyczne,
– przekazującego środki narkotyczne na przechowanie,
– przyjmującego środki narkotyczne na przechowanie,
g) uwagi;
2)
w zakresie rozchodu środków narkotycznych:
a) datę wydania,
b) nazwę środka narkotycznego,
c) ilość wydaną, wyrażoną w gramach, sztukach lub w innych jednostkach miary odpowiednich ze względu na rodzaj środka narkotycznego,
d) powód wydania środka narkotycznego,
e) wskazanie decyzji, na podstawie której następuje niszczenie środków narkotycznych,
f) stopień służbowy, imię i nazwisko funkcjonariusza lub żołnierza, który:
– wydaje środki narkotyczne,
– pobiera środki narkotyczne,
g) uwagi.