Rejestr zawiera:
1)
część pierwszą przeznaczoną do wpisu oznaczenia organu występującego z wnioskiem o wpis zastawu skarbowego do rejestru (nazwa i adres siedziby);
2)
część drugą przeznaczoną do wpisu:
a) imienia i nazwiska lub nazwy (firmy),
b) identyfikatora podatkowego, a w przypadku nierezydenta – numeru paszportu lub innego numeru identyfikacyjnego, o ile nie posiada identyfikatora podatkowego,
c) miejsca zamieszkania lub adresu siedziby, a w przypadku nierezydenta również znanego adresu do doręczeń w Rzeczypospolitej Polskiej
– podatnika, płatnika, inkasenta, następcy prawnego albo osoby trzeciej, o których mowa w art. 41 przesłanki stosowania zastawu skarbowego § 1 i 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa, zwanej dalej „ustawą”, z wyłączeniem ich małżonków;
3)
część trzecią przeznaczoną do wpisu:
a) imienia i nazwiska,
b) identyfikatora podatkowego, a w przypadku nierezydenta – numeru paszportu lub innego numeru identyfikacyjnego, o ile nie posiada identyfikatora podatkowego,
c) miejsca zamieszkania, a w przypadku nierezydenta również znanego adresu do doręczeń w Rzeczypospolitej Polskiej
– małżonka podmiotu, o którym mowa w pkt 2, jeżeli rzecz ruchoma lub zbywalne prawo majątkowe, obciążone zastawem skarbowym, stanowi współwłasność łączną tego podmiotu i jego małżonka;
4)
część czwartą przeznaczoną do wpisu danych identyfikujących przedmiot zastawu skarbowego;
5)
część piątą przeznaczoną do wpisu informacji dotyczących zastawu skarbowego obejmujących:
a) datę ustanowienia zastawu skarbowego,
b) podstawę prawną wniosku o wpis zastawu skarbowego do rejestru,
c) wysokość zobowiązania podatkowego lub zaległości podatkowej zabezpieczonej zastawem skarbowym,
d) datę wygaśnięcia zastawu skarbowego,
e) datę wykreślenia zastawu skarbowego.