1.
Zarząd Giełdy może wystąpić do członka giełdy o zawieszenie lub zaprzestanie udostępniania danemu klientowi bezpośredniego dostępu elektronicznego w przypadku, gdy w ocenie Zarządu Giełdy klient członka giełdy korzystający z takiego dostępu swoim działaniem może naruszyć bezpieczeństwo obrotu lub interes uczestników obrotu.
2.
Zarząd Giełdy może zawiesić albo cofnąć bezpośredni dostęp elektroniczny w przypadku, gdy klient członka giełdy korzystający z takiego dostępu swoim działaniem narusza przepisy, o których mowa w art. 22 ust. 3 Rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2017/584, nie wypełnia obowiązków nałożonych na niego na podstawie § 62 ust. 2, § 63 ust. 2 lub § 64 ust. 2, jak również w przypadku gdy uzna, że jego działalność może naruszyć bezpieczeństwo obrotu lub interes uczestników obrotu.
3.
Zarząd Giełdy może zawiesić albo cofnąć dostęp sponsorowany w przypadku, gdy klient członka giełdy korzystający z takiego dostępu przestał spełniać wymogi w zakresie posiadania odpowiednich środków organizacyjno – technicznych zapewniających prawidłową obsługę dokonywanego przez siebie obrotu instrumentami finansowymi na giełdzie.