• Ustawa o kontroli w admin...
  18.04.2024

Ustawa o kontroli w administracji rządowej

Stan prawny aktualny na dzień: 18.04.2024

Dz.U.2020.0.224 t.j. - Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej

Rozdział 5. Informacje o wynikach kontroli

1.
W uzasadnionych przypadkach kierownik jednostki kontrolującej może zarządzić sporządzenie informacji o wynikach kontroli.
2.
Informacja o wynikach kontroli może obejmować przedstawienie wyników więcej niż jednej kontroli.
3.
Informacja o wynikach kontroli jest sporządzana na podstawie akt kontroli i zawiera w szczególności:
1)
określenie celu i zakresu kontroli oraz termin jej prowadzenia;
2)
ustalenia z kontroli wskazujące zakres stwierdzonych nieprawidłowości, przyczynę ich powstania i skutki, jakie wywołują lub mogą wywołać w świetle kryteriów stosowanych w postępowaniu kontrolnym;
3)
zalecenia lub wnioski dotyczące usprawnienia funkcjonowania jednostki kontrolowanej w zakresie dotyczącym kontroli.
1.
Kierownik jednostki kontrolującej przesyła informację o wynikach kontroli kierownikowi jednostki nadrzędnej lub sprawującej nadzór nad jednostką kontrolowaną.
2.
Kierownik jednostki kontrolującej może przesłać informację o wynikach kontroli do innych organów lub jednostek, które uzna za właściwe.
Szukaj: Filtry
Ładowanie ...