• AKT ARCHIWALNY - Rozporzą...
  19.04.2024

AKT ARCHIWALNY - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 stycznia 2005 r. w sprawie nadania statutu Głównemu Urzędowi Geodezji i Kartografii

Stan prawny aktualny na dzień: 19.04.2024

Dz.U.2005.16.134 - AKT ARCHIWALNY - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 stycznia 2005 r. w sprawie nadania statutu Głównemu Urzędowi Geodezji i Kartografii

Obserwuj akt
Uchylony dnia: 2018-01-01
Dz.U. uchylający akt: 2017.0.2487

Na podstawie art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

Głównemu Urzędowi Geodezji i Kartografii nadaje się statut, stanowiący załącznik do rozporządzenia.
Traci moc rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 stycznia 2002 r. w sprawie nadania statutu Głównemu Urzędowi Geodezji i Kartografii (Dz. U. Nr 10, poz. 95).
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.


ZAŁĄCZNIK

STATUT GŁÓWNEGO URZĘDU GEODEZJI I KARTOGRAFII

§ 1. Główny Urząd Geodezji i Kartografii, zwany dalej "Urzędem", jest urzędem administracji rządowej, obsługującym Głównego Geodetę Kraju, działającym pod jego bezpośrednim kierownictwem.

§ 2. 1. Główny Geodeta Kraju kieruje Urzędem przy pomocy wiceprezesa, dyrektora generalnego oraz dyrektorów komórek organizacyjnych, o których mowa w § 3.

2. Główny Geodeta Kraju może tworzyć i znosić komisje, rady i zespoły, jako organy pomocnicze lub opiniodawczo-doradcze o charakterze stałym lub doraźnym, określając cel powołania, zakres zadań, tryb pracy oraz zasady obsługi tych organów, nazwę i skład.

§ 3. W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1)  Zespół Analiz i Prognoz;

2)  Departament Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej;

3)  Departament Informacji o Nieruchomościach;

4)  Departament Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego;

5)  Departament Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej;

6)  Departament Spraw Obronnych oraz Ochrony Informacji Niejawnych;

7)  Departament Prawno-Legislacyjny;

8)  Biuro Współpracy Zagranicznej;

9)  Biuro Informacji Publicznej oraz Komunikacji Medialnej;

10) Biuro Obsługi Urzędu;

11) Stanowisko do Spraw Audytu Wewnętrznego.

§ 4. Główny Geodeta Kraju nadaje, na wniosek dyrektora generalnego Urzędu, regulamin organizacyjny, określający szczegółowo organizację wewnętrzną oraz tryb pracy Urzędu.

§ 5. Przy Głównym Geodecie Kraju działa Centralny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Warszawie.

 

Szukaj: Filtry
Ładowanie ...